ارائه سرور اختصاصی

ارائه سرور اختصاصی

خرید سرور اختصاصی ارزان

VDS یا سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی، امکانی است کارآمد، برای مؤسسات و سازمان‌ های بزرگی که نمی‌توانند یا نمی‌ خواهند به هر دلیلی از سرور های اشتراکی با دیگر افراد و سازمان‌ها استفاده کنند. از آن‌ جا که در این روش، تمام فضای هارد ‌دیسک سرور به طور کامل و نیز پهنای باند قابل توجهی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، امکانات متنوعی برای یک سازمان بزرگ فراهم می‌ آورد.

از آن جمله میتوان به فضای ذخیره سازی بسیار بیش‌تر از معمول، ایجاد پایگاه های اینترنتی متعدد، پهنای باند بسیار قابل توجه، تأمین بستر ترافیک ماهانه‌ی بیش از میزان معمول، تسلط و کنترل کامل بر روی سرور اختصاص یافته، آزادی در نصب نرم‌افزارهای دلخواه بر روی سرور، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و داده‌های سازمان در هر زمان دلخواه و آزادی در مدیریت محتوای سرور اشاره نمود.

بهره‌ مندی از این ویژگی‌ ها سبب شده است تا بسیاری از سازمان‌های بزرگ داشتن یک سرور را در مرکز داده‌ای (Data Center) ایمن و مطمئن بسیار به صرفه‌ تر از استفاده از فضا بر روی سرور های اشتراکی بدانند.

البته تنها کاربرد این سرور ها محدود به سازمان ها و یا شرکت های بزرگ نمی شود بلکه توسط صاحبان وب سایت های دانلود و یا صاحبان بازی های آنلاین نیز برای ایجاد گیم سرورها (سرور های بازی) با بازدید بالا که اغلب به فضای ذخیره سازی و پهنای باند بیشتری نیاز دارند می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

مشاهده لیست سرورهای اختصاصی برتر وی اس

 
 

مزایای خرید سرور اختصاصی از برتر وی اس

* هزینه : تمامی سرور‌های ارائه شده برتر وی اس با نازل‌ترین قیمت از دیتاسنتر‌های معتبر خریداری می‌گردد.

* نصب و راه اندازی : تمامی سرور‌های خریداری شده از ما شامل نصب و راه اندازی رایگان اولیه میباشد.

* پشتیبانی : برتر وی اس با پشتیبانی ۲۴ ساعته، در کمترین زمان ممکن مشکلات کاربران را برطرف می‌نماید.

* تحویل فوری :  خرید سرور اختصاصی از برتر وی اس در کمترین زمان تحویل می‌گردد.

اشتراک در
ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*